Friday, January 23, 2009

kedah mali...

assalamualaikum dan salam sejahtera...
Fuh..sush payh nak mencari cyber cafe kat kedah nie...maklumlah,dekat kampung aku tak ada internt,so kene mncri kat pekan..melelong gak bwak kete. Nasib baik mash dberi kepercyaan walopun terlibat dengan satu malapetaka smpai kaki aku sakit...wahahaha.....


Aku smpai kat kedah pada 24hb jan pukl 8 pg...sesk giler highway. Sempen rye cine nie sumer pkat2 blk kg. aku pelik sket,org melyu nie boleh diktegorikn sbg melyu yg berbilang peryaan...hhaha...,raya cine,melyu pun raya,raya hindu,melyu pun raya,krismas pun sme gak...hahah..raya puasa lagi la sakan...




(gambar dr umah kg aku)


(tudng yg bakl dibli mak aku di pekan rabu...wahahha)
EHm2...smpai2 je,satu famili pergi ke umah makcik dulu,melawat tok yg bru abes operate mate..hapenng satu famili mengenakn satu sama lain..aku nie kalo bab mengata,mengutuk org no 1....ahahahha (patt r kat kolej org selalu mengata aku...).Mcm2 gelarn diberi kat atok ak....S Jibeng (sbb tok aku pakai cermn mata hitam kalo nak kuar),lanun tua, mcm2 lagi la....sumer nie meraptkan ukhwah sesame famili...tiada niat menimbulkn pergadhan...heheh
1st day kat kedah tak pergi mane2 sgt,sbb sumer letih ngan perjalann panjng...adk2 ngan ayah ak tido ZZzzZ memanjang.....aku pulak ikut mak aku gi pekan rabu..jd drebr r... ader rancngn nak gi jalan2..cuti2 malaysia..keliling kedah.....

ari selasa nie dah balik matrik balk.....jd kiter enjoy!>hahha

ok,stakat nie je.

wasalam
"Bermimpilah, buatlah tujuan dari mimpi anda, buatlah rencana, lakukan rencana, dan capailah mimpi anda"

5 comments:

  1. semoge blog nie xjd hangat2 taik ang!

    ReplyDelete
  2. hangat2 tahi hidung! muahahaha.. (link aku faidhung!)

    http://somuchaboutmystory.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. wey..
    link blog ak gak..
    http://greathinker29.blogspot.com
    taw2..
    jgn lupe..

    ReplyDelete
  4. haha..hangat2 taik idung adala..nga3
    link ak gak :)))

    ReplyDelete
  5. comment2!hehe..1st...btul ke kt kdah ssah cri cc???1 fakta yg agak plik..maybe area 2 je kot,sbnyer ak pon dk kdah..kuar jew,da nmpak pon cc..hehe..2nd..sker tgk gmbar swah padi 2,ak dk kdah pon jrng nmpk swah padi,bngunan2 da la..haha..3rd..msti ko suker kalo ak gtaw bnde nie...suker bce blog ko...truskn usaha anda ea!!hehe...nice blog!

    ReplyDelete